Skarbówka tonie w nadmiarze pytań podatników

07.01.2020

Media

Dodzwoniłeś się do infolinii Krajowej Informacji Skarbowej, jesteś 99 w kolejce – taki komunikat coraz częściej słyszą podatnicy. W każdym miesiącu do informacji dzwoni średnio 218 tysięcy osób, którzy próbują uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące prawa podatkowego lub celnego. Zdaniem ekspertów, winna jest jakość uchwalanych przepisów i presja ze strony skarbówki.

Aleksander Dyl komentuje działałność KIS w artykule opublikowanym przez serwis Prawo.pl.

13.06.2025

Fundacje rodzinne: ostatni dzwonek na złożenie sprawozdania finansowego

Czytaj

27.05.2025

Sukcesorzy kontra nestorzy – jak przekazać stery młodszemu pokoleniu

Czytaj

27.05.2025

Podatek od niezgłoszonego spadku. Fiskus ma trzy lata na decyzję

Czytaj

26.05.2025

Polscy przedsiębiorcy wybierają fundacje rodzinne. Trend czy chwilowa moda

Czytaj