Skarbówka tonie w nadmiarze pytań podatników

07.01.2020

Media

Dodzwoniłeś się do infolinii Krajowej Informacji Skarbowej, jesteś 99 w kolejce – taki komunikat coraz częściej słyszą podatnicy. W każdym miesiącu do informacji dzwoni średnio 218 tysięcy osób, którzy próbują uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące prawa podatkowego lub celnego. Zdaniem ekspertów, winna jest jakość uchwalanych przepisów i presja ze strony skarbówki.

Aleksander Dyl komentuje działałność KIS w artykule opublikowanym przez serwis Prawo.pl.

18.03.2025

Leasing operacyjny nie musi być schematem podatkowym

Czytaj

17.03.2025

Fundacja rodzinna. Rejestr i procedury do zmiany

Czytaj

17.03.2025

Kto zapłaci podatek od fotowoltaiki, kto od plastiku, a kto od smartfonów?

Czytaj

10.03.2025

Jakimi kwestiami w podatku u źródła należy zająć się w 2025 r.

Czytaj