Skarbówka chce wiedzieć co myśli o niej podatnik

28.10.2020

Media

Krajowa Administracja Skarbowa rozpisała przetarg na badanie dotyczące oczekiwań wobec KAS w zakresie jakości obsługi klienta. Jest to pierwszy krok projektu, który ma pokazać, jak podatnicy widzą słabe i mocne strony KAS, którego efektem końcowym ma być program zarządzania relacjami z klientami. Nasz ekspert, dr Jacek Matarewicz, Lider Praktyki VAT, Akcyzy i Ceł oraz ekspert BCC udziela komentarza w tej kwestii dla portalu Bisness Insider.

„Poprawa wizerunku urzędników KAS w postrzeganiu przeciętnego podatnika-przedsiębiorcy będzie możliwa wówczas, gdy ich wzajemna relacja ulegnie fundamentalnej zmianie, tj. z „przeciwników procesowych” staną się partnerami biznesowymi. Jest to możliwe jedynie wtedy, gdy poza fiskalnym celem swojego działania organy administracji skarbowej dostrzegą również misję związaną z realizacją funkcji edukacyjnej i wspierającej działalność gospodarczą. Urzędnik powinien prowadzić przedsiębiorcę za rękę, służyć mu radą i pomagać unikać błędów.” – uważa dr Jacek Matarewicz.

Cały artykuł można przeczytać pod linkiem.

27.05.2025

Sukcesorzy kontra nestorzy – jak przekazać stery młodszemu pokoleniu

Czytaj

27.05.2025

Podatek od niezgłoszonego spadku. Fiskus ma trzy lata na decyzję

Czytaj

26.05.2025

Polscy przedsiębiorcy wybierają fundacje rodzinne. Trend czy chwilowa moda

Czytaj

23.05.2025

Fundacje rodzinne mają wzięcie

Czytaj