Nasz ekspert komentuje stawki PIT dla blogerów

10.03.2020

Media

„Interpretacja wymaga oceny z dwóch punktów widzenia. Udostępnienie przez blogera przestrzeni na jego blogu można traktować jako dochody z umów podobnych do umów najmu lub dzierżawy. Gdy natomiast podejmuje on działania w celu promowania określonej marki, to taką aktywność należy kwalifikować jako przychody ze świadczenia usługi reklamowej, a więc jako działalność wykonywaną osobiście.”

Nasz ekspert, lider Praktyki Planowania Podatkowego Paweł Stańczyk na łamach Rzeczpospolitej komentuje interpretacje prawną pod tym linkiem.

07.12.2023

Dr Matarewicz dla prawo.pl: Rządowy projekt zmian w zakresie podatku cukrowego nie ma uzasadnienia merytorycznego

Czytaj

01.12.2023

Artykuł dla Forbes: Fundacja rodzinna w Polsce czy za granicą?

Czytaj

01.12.2023

Artykuł dla Business Insider Polska: KSeF zbliża się wielkimi krokami

Czytaj

27.11.2023

Tax Alert: Uchwała NSA – cesja uprawnień z umowy deweloperskiej 8% czy 23% VAT?

Czytaj