Warto dobrze zaplanować zakup bazy do działalności marketingowej

13.04.2018

Media

13 kwietnia 2018 r. w dzienniku Rzeczpospolita, ukazał się artykuł Joanny Stolarek, Lidera Praktyki Compliance, oraz Konrada Rychlińskiego, adwokata w Zespole Compliance, pt. „Warto dobrze zaplanować zakup bazy do działalności marketingowej”. 

„Nowe przepisy o ochronie danych osobowych stanowią ogromne wyzwanie dla tysięcy firm nie tylko ze względu na ryzyko horrendalnych kar za ich niewdrożenie, ale przede wszystkim na konieczność zmiany formuły myślenia o danych osobowych, w tym właściwej identyfikacji obszarów, w których one występują. Tylko prawidłowa identyfikacja i zrozumienie wymogów RODO oraz ryzyk w działalności firmy, pozwoli na prawidłowe zaadresowanie konkretnych rozwiązań w zakresie ochrony danych osobowych.

25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem na portalu rzeczpospolita.pl

27.05.2025

Sukcesorzy kontra nestorzy – jak przekazać stery młodszemu pokoleniu

Czytaj

27.05.2025

Podatek od niezgłoszonego spadku. Fiskus ma trzy lata na decyzję

Czytaj

26.05.2025

Polscy przedsiębiorcy wybierają fundacje rodzinne. Trend czy chwilowa moda

Czytaj

23.05.2025

Fundacje rodzinne mają wzięcie

Czytaj