Skarbówka tonie w nadmiarze pytań podatników

07.01.2020

Media

Dodzwoniłeś się do infolinii Krajowej Informacji Skarbowej, jesteś 99 w kolejce – taki komunikat coraz częściej słyszą podatnicy. W każdym miesiącu do informacji dzwoni średnio 218 tysięcy osób, którzy próbują uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące prawa podatkowego lub celnego. Zdaniem ekspertów, winna jest jakość uchwalanych przepisów i presja ze strony skarbówki.

Aleksander Dyl komentuje działałność KIS w artykule opublikowanym przez serwis Prawo.pl.

09.05.2025

Jak podzielić zysk spółki z o.o. na zwyczajnym zgromadzeniu wspólników?

Czytaj

08.05.2025

Premiera raportu 2.0 Fundacje Rodzinne

Czytaj

25.04.2025

Podatek od wyjścia – co trzeba wiedzieć przed relokacją biznesu?

Czytaj

17.04.2025

Za co odpowiada zarząd fundacji rodzinnej? „Musi radzić sobie też z emocjami członków rodziny”

Czytaj