Skarbówka tonie w nadmiarze pytań podatników

07.01.2020

Media

Dodzwoniłeś się do infolinii Krajowej Informacji Skarbowej, jesteś 99 w kolejce – taki komunikat coraz częściej słyszą podatnicy. W każdym miesiącu do informacji dzwoni średnio 218 tysięcy osób, którzy próbują uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące prawa podatkowego lub celnego. Zdaniem ekspertów, winna jest jakość uchwalanych przepisów i presja ze strony skarbówki.

Aleksander Dyl komentuje działałność KIS w artykule opublikowanym przez serwis Prawo.pl.

27.05.2025

Sukcesorzy kontra nestorzy – jak przekazać stery młodszemu pokoleniu

Czytaj

27.05.2025

Podatek od niezgłoszonego spadku. Fiskus ma trzy lata na decyzję

Czytaj

26.05.2025

Polscy przedsiębiorcy wybierają fundacje rodzinne. Trend czy chwilowa moda

Czytaj

23.05.2025

Fundacje rodzinne mają wzięcie

Czytaj