Nasz ekspert komentuje stawki PIT dla blogerów

10.03.2020

Media

„Interpretacja wymaga oceny z dwóch punktów widzenia. Udostępnienie przez blogera przestrzeni na jego blogu można traktować jako dochody z umów podobnych do umów najmu lub dzierżawy. Gdy natomiast podejmuje on działania w celu promowania określonej marki, to taką aktywność należy kwalifikować jako przychody ze świadczenia usługi reklamowej, a więc jako działalność wykonywaną osobiście.”

Nasz ekspert, lider Praktyki Planowania Podatkowego Paweł Stańczyk na łamach Rzeczpospolitej komentuje interpretacje prawną pod tym linkiem.

10.03.2025

Jakimi kwestiami w podatku u źródła należy zająć się w 2025 r.

Czytaj

10.03.2025

Jak planować inwestycje w złoto – konsekwencje podatkowe

Czytaj

28.02.2025

Czy inwestycja w wino może przynosić zyski?

Czytaj

28.02.2025

Fundacja rodzinna, czyli pierwszoplanowe narzędzie sukcesyjne.

Czytaj