Nasz ekspert komentuje stawki PIT dla blogerów

10.03.2020

Media

„Interpretacja wymaga oceny z dwóch punktów widzenia. Udostępnienie przez blogera przestrzeni na jego blogu można traktować jako dochody z umów podobnych do umów najmu lub dzierżawy. Gdy natomiast podejmuje on działania w celu promowania określonej marki, to taką aktywność należy kwalifikować jako przychody ze świadczenia usługi reklamowej, a więc jako działalność wykonywaną osobiście.”

Nasz ekspert, lider Praktyki Planowania Podatkowego Paweł Stańczyk na łamach Rzeczpospolitej komentuje interpretacje prawną pod tym linkiem.

09.05.2025

Jak podzielić zysk spółki z o.o. na zwyczajnym zgromadzeniu wspólników?

Czytaj

08.05.2025

Premiera raportu 2.0 Fundacje Rodzinne

Czytaj

25.04.2025

Podatek od wyjścia – co trzeba wiedzieć przed relokacją biznesu?

Czytaj

17.04.2025

Za co odpowiada zarząd fundacji rodzinnej? „Musi radzić sobie też z emocjami członków rodziny”

Czytaj