Reklama na Facebooku bez uwzględnienia w kosztach

13.06.2019

Media

Fiskus nie pozwala przedsiębiorcom rozliczać wydatków na ogłoszenia w portalu społecznościowym. Powodem takiej interpretacji jest fakt, że serwis wystawia dokumenty księgowe na podstawie przepisów Irlandzkich i Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdził, że takie dokumenty nie spełniają warunków określonych w § 12 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia ministra finansów w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

Jacek Matarewicz skomentował sprawę dla dziennika Rzeczpospolita.

25.04.2025

Podatek od wyjścia – co trzeba wiedzieć przed relokacją biznesu?

Czytaj

17.04.2025

Za co odpowiada zarząd fundacji rodzinnej? „Musi radzić sobie też z emocjami członków rodziny”

Czytaj

14.04.2025

WEBINAR: Kontrole pod kontrolą: podatnicy pod lupą – praktyka KAS 2022–2024.

Czytaj

07.04.2025

Czy zasoby grupowe należy uwzględniać w badaniu rzeczywistej działalności gospodarczej

Czytaj