Do zespołu Praktyki Prawa Korporacyjnego poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASSOCIATE
OPIS STANOWISKA
Zarządzanie procesem doradztwa korporacyjnego w zakresie prawa handlowego ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia i funkcjonowania spółek, prawa cywilnego i prawa rynków kapitałowych.
Zadania i projekty realizowane na tym stanowisku obejmują:
- udział w procesach reorganizacyjnych z udziałem spółek prawa handlowego (połączenie, przekształcenie, podział, likwidacja, umorzenie udziałów/akcji, aporty zorganizowanych części przedsiębiorstwa);
- doradztwo przy zakładaniu spółek osobowych i kapitałowych, fundacji i stowarzyszeń, oddziałów i przedstawicielstw;
- obsługę zgromadzeń wspólników i akcjonariuszy, posiedzeń rad nadzorczych i zarządów, zmian statutów i umów spółek, regulaminów i zasad ładu korporacyjnego, zmian kapitałowych oraz obrotu udziałami i akcjami;
- doradztwo w zakresie odpowiedzialności spółki i członków jej organów;
- sporządzanie opinii prawnych i memorandów z zakresu prawa cywilnego i prawa spółek;
- badania due diligence i audyty zgodności z zasadami ładu korporacyjnego;
- sporządzanie dokumentacji na potrzeby postępowań rejestracyjnych m.in. przed Krajowym Rejestrem Sądowym, Rejestrem Zastawów, Centralnym Rejestrem Beneficjentów Rzeczywistych; organami administracji publicznej;
- wsparcie klientów w opiniowaniu i projektowaniu kontraktów handlowych;
- utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Klientem;
- wsparcie procesów ofertowych i business development.
Potrzebne umiejętności i kompetencje:
- 3-5 lat doświadczenia w bieżącej obsłudze korporacyjnej spółek;
- w trakcie aplikacji lub z uprawnieniami zawodowymi: radcy prawnego lub adwokata;
- doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym i umiejętność identyfikacji jego potrzeb;
- umiejętności komunikacyjne i interdyscyplinarne;
- dobra organizacja pracy własnej;
- znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie C1 – warunek konieczny;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2-C1.
Oferujemy:
- zatrudnienie w Kancelarii rozpoznawalnej na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny;
- przestrzeń do „business development” i wsparcie w zakresie budowania marki osobistej;
- dofinansowanie aplikacji, szkoleń, kursów i studiów podyplomowych;
- opiekę medyczną w Medicover;
- grupę biegową i treningi z trenerem;
- przyjazną atmosferę i środowisko pracy;
- Home Office i elastyczny czas pracy;
- taras i strefę relaksu;
- parking rowerowy z bogatym zapleczem;
- nowe biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Warszawy.
Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie życiorysu wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@tomczykowscy.pl lub klikając w poniższe okienko „APLIKUJ”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zanim prześlesz nam swoje CV zapoznaj się z informacjami zawartymi w dokumencie „RODO w Rekrutacji” dostępnym pod adresem: https://www.tomczykowscy.pl/kariera. Prosimy abyś przekazywał nam wyłącznie dane wskazane w punkcie 3 tego dokumentu. W przypadku, w którym przesłana aplikacja będzie zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie przez Administratora tj. Tomczykowski Tomczykowska Sp. z o.o., Tomczykowski i Wspólnicy Kancelarię Prawniczą spółkę komandytową oraz Kancelarię Tomczykowski Tomczykowska Sp. z o.o. będzie oparte na Twojej zgodzie (tj. art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), wyrażonej poprzez jednoznaczną czynność potwierdzającą, jaką jest przesłanie przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych. Pamiętaj, iż wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdym momencie, co jednak pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.